BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, May 12, 2009

EpiSod TerJun BanGunan..

Ishk..Nasib bek demam aku da elok sikit.Banyaklah workload sekarang nih..aku taktau nak siapkan yg mana..Smalam je aku hampir hilangkan list patient..Aku batuk dgn teruk..So, aku bhentilah kat Lvl2 bgunan HusM.TAk terduga.. kertas list tu terbang..huhu.HAru jadinya..Aku hampir lompat n terjun bangunan gara2 nak dapatkan balik list name tu..lalaa~...Tapi alhamdulillah dapat jg aku ambik..tapi bukan ambik sendirilah.. Adelah sorg hamba Allah yg tolong...huhu.Tapi..maunya tak malu..kontroversi jgla..ade org ingat aku nak terjun bangunan..sedangkan aku cuma nk selamat "List Patient yg Important" tu..hehe.

2 comments:

Pearl said...

yana: kak lin, hati-hati tau... benda kalau nak jadi, jadi... berhati-hati selalu tau...cayang kak lin

zazni@yana said...

terima kasih yana..ingatkan kak lin=)