BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, August 2, 2009

..“ASK YOUR heart consult your QALBU…”

Kelmarin dan semalam yg telah lama aku tinggalkan..Aku tahu aku lebih kuat dr semalam..Tak, itu mungkin sebuah anggapan dan harapan..hakikatnya, aku semakin ketakutan..aku tercari2 harga sebuah persahabatan.. Dulu, aku belajar…
“FRIENDs are like MORNINGS, u can’t have them the whole day, but u can be sure they will be there when u wake up tomorrow, next year and forever..”
tapi kini aku belajar, belajar ttg hakikat seorang teman..apa yg aku percaya kini..
“FRIENDS are like rainbows, you can have them today, but u can’t be sure they will be there when u wake up tomorrow…”
Semalam aku bersorak gembira bersamamu..aku mampu kongsi segalanya dengan kamu..tapi setelah masa berlalu, aku tercari2 kamu...tapi aku hampa kerana kamu sudah tiada..yg tinggal hanya kenangan antara kita.. Setiap kali terjaga, dan hari bermula.. aku tak pernah lupa sungguhpun aku kepenatan mencari kamu….. walaupom kesedihan yg bertamu tak pernah hilang..tapi ada satu yg ku yakin..“ASK YOUR heart consult your QALBU…” Aku percaya, percaturan yg ALLAH tentukan yg terbaik untukku..

Kelmarin ada kisah kasih & kisah air mata,
Semalam ada cerita suka & duka,
Hari ni ada lagi cerita baru tentang kita,
Setiap hari itu tercipta kenangan buat kita..

Kita pernah rasa bahagia, Kita pernah rasa gembira,
Tapi kita juga ada kisah sendu, kita juga ada kisah luka..
Yang kadangkala cipta senyuman bahagia..
Yg meninggalkan kenangan di sepanjang hidup kita..



Terima kasih buat org2 yg sentiasa disisiku..aku hargai pertolongan kalian..Andainya aku tak pernah mengucapkan terima kasih dan tak dapat balas kebaikan kalian..bukannya aku tak sayang n tak hargai jasa..tapi yg pasti, aku takut tk percaya dan aku takut dgn kehilangan…

0 comments: