BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, August 4, 2009

Value of THINGs or GIFTs..=)

Macamana setiap org value things? Harganya? Cantik/ Buruk? Kualiti??Huhu..Setiap org punya penilaian, citarasa tersendiri..tapi bg aku..Aku mesti dapatkan barang2 yg boleh buat aku happy..=)
Kadangkala boleh juga bg hadiah kat diri sendiri kan??hehe. Betul ke kita lebih menghargai apa yg kita beli dr ape yg org bagi atau dgn kata lainnya kita dapat secara percuma… ??=)
“ White casio” adalah antara barang kesayangan aku..



This is last year birthday gift from my mom..Thanks mom for the gift. Walaupom last year tercatat pengalaman pahit dlm besday k.long..dan dah tak nak ingat tarikh my own besday.. tapi takkan ku lupa jasa mama bertarung nyawa memberi satu nyawa dan satu kehidupan utkku..Now, I buy the new casio… bukan bermakna aku da tak suka pemberian mama, tapi aku beli lg satu casio sebab sayang sgt pemberian mama.. white color..susah nak jagala.. cepat kotor..huhu.=)


My moo…=) masa jalan2 hari tu aku jumpa tabung moo ni..sayang kalau tak beli..cute sangat! So, aku belilah..normally aku memang penggemar tabung.. walaupom bukan tuk collection tapi dah banyak tabung yg aku beli for the present gift tk kawan2..tapi this time..This moo was mine..=)




Another moo…=) teka ape?? Ni nak kata aku tak beli..tak juga..tapi nak kata aku beli tak juga..hehe..it just come to me like a gift…tapi “like” je.. bukan gift tau…hehe. Walau apapom, my marshmallow mesti happy. It got a new friend too..



This is another one thing that make me happy.. “pink t-shirt” huhu..satu pembaziran ke? Tahla..da banyak kali fikir baru beli tau..tapi agak mahal sket.. 2 yg bila fikir2..berbaloi tak??=) Aku rasa eppy sangat.. Aku bukanlah pinky.. tak rasa macam minat pink pom.. Apa yg aku suka adalah purple..tapi bila beli t-shirt/blouse..accidentally terbeli pink..huhu..pelik ke? Atau ni yg dinamakan color blind??hehe.=p

2 comments:

Asma’ AB said...

alamak besnye sopPing~ huhu~

*~zAzniZayAni~ said...

huhu..tak banyak pom..tapi seronok yg lebih!=) cema plak,takkan tak shopping kot?=)